Cover Destination

Bestemming campagne

The Good Food Institute

De huidige vleesproductie is een belangrijke aanjager van klimaatverandering, milieuproblemen en antibiotica-resistente ziekten. The Good Food Institute bevordert alternatieven voor conventioneel vlees. Doel is diervrije en milieuvriendelijke producten op de markt brengen. Aantrekkelijk door smaak, prijs en beschikbaarheid. The Good Food Institute is een internationale non-profitorganisatie die de vleesproductie opnieuw uitvindt. Met meer dan honderd Amerikaanse teamleden en vijf gelieerde kantoren bouwen ze aan een wereld waarin alternatieve eiwitten de standaardkeuze zijn. Het GFI is ook in Europa is actief. Missie is om het wereldwijde voedselsysteem beter te maken voor de planeet, mensen en dieren. Het GFI ondersteunt startende ondernemers en beleidsmakers wereldwijd en geeft hun juridisch, wetenschappelijk en strategisch advies. De organisatie werkt samen met universiteiten, bedrijven en overheden om meer middelen voor onderzoek te genereren.

Zij gingen je voor

Michiel van Dongen

Ha buddy, Ik heb met zoveel plezier met je samengewerkt. Altijd betrokken, uitgesproken en ook bescheiden, met zelfspot. Ik voel me altijd heel vertrouwd met je en we hebben zoveel gelachen. Ik wil je graag blijven zien!! Michiel

€ 10

31 maart 2025

Yavuz Uzun

Hoi Thijs, dank voor de afgelopen jaren en warme welkom. Ook dit initiatief tekent jou! Geniet van de komende periode en ben benieuwd wat jouw volgende stappen zullen zijn.

€ 20

31 maart 2025

Bart Moors

Mooi initiatief Thijs! Maar naast good food wens ik je vooral good luck: heel benieuwd waar je volgende avontuur zich af gaat spelen. Groet! Bart.

20 februari 2025